ovako su izgledale tribine svih stadiona skoro na svakoj utakmici.........

ovako su izgledale tribine svih stadiona skoro na svakoj utakmici.........
ovako su izgledale tribine svih stadiona skoro na svakoj utakmici.........

petak, 7. listopada 2011.

danas

evo samo kratko da se prebacim u današnje vrijeme... doslovno današnje , dakle danas se igraju kvalifikacije za euro u poljskoj i ukrajini..hrvatska u grčkoj može pobjedom osigurati prvo mjesto. bosna i hercegovina protiv luksemburga osigurava dodatne kvalifikacije, odnosno baraž, a u zadnjem kolu protiv francuza za prvo mijesto u grupi i odlazak na euro. srbija protiv talijana igra u beogradu, pobjedom bi se približili drugom mjestu i dodatnim kvalifikacijama , a na putu do njih će im stajati u posljednjem kolu gostovanje u mariboru kod slovenaca, koji u slučaju da srbija danas ne pobjedi, još imaju šanse da ih dostignu i oni budu drugi na kraju. na kraju najveće iznenađenje kompletnih kvalifikacija, jer nitko nije ozbiljno računao na njih, crnogorci , danas igraju najveću utakmicu u svojoj povijesti, na stadion pod goricom dolaze englezi. u slučaju pobjede crne gore , u posljednjem kolu na gostovanju u švicarskoj dovoljan bi bio i bod za drugo mijesto,a u teoriji čak se može uzeti i prvo mjesto uz dvije jako uvjerljive pobjede.

da rezimiram, jedino reprezentacija makedonije u ovim kvalifikacijama igra loše i ima loše rezultate..u vjerovatno najlošijoj skupini osvojili su samo 7 bodova i pretposljednji su u grupi.

ovime samo želim naglasiti da je na ovim prostorima i dalje jako veliki broj odličnih nogometaša..sada dvije hipotetske stvari . 1. zamislite da svi ti reprezentativci igraju u svojim matičnim klubovima ili ligama - modrić, vidić, džeko, misimović, ibričić, vujičić, pandev, salihović, jovetič, čorluka, ivanović, sulejmani, srna...može ih se nabrojati barem 100 vrhunskih..

e sada da se ima financijska moć da se ti igrači vrate, odnosno da su ostali u svojim klubovima, i da se to spoji u jednu ligu..uh..pa neka mi netko kaže da ta liga nebi bila jača od talijanske, francuske,ruske..

moje skromno mišljenje je da bi regionalna liga bila odlična stvar za nogomet...naravno , pošto sam u današnjem vremenu tu je i slučaj od jučer, gdje su se dogodili veliki neredi u sarajevu na PRIJATELJSKOJ  utakmici između željezničara i hajduka..po meni uz političku volju i prave zakone to bi se riješilo u pola sata...rigorozne kazne koje bi se provodile i nakon nekoliko primjera mislim da bi se svi smirili i normalno navijali za svoje klubove...

2. hipotetska stvar koju ču zamisliti... što bi reprezentacija sastavljena od ovih igrača radila ??? trofeja bi bilo na izvoz...

to je nemoguća misija naravno, ali nije nerealno očekivati dobre rezultate reprezentacija koje se plasiraju, pogotovo mislim da će bosna i hercegovina ako uspije doći na euro, tamo biti sjajna..

evo , ovo je bio samo kratak odmak od glavne teme , vraćamo se u povijest i krećem sa pričama o klubovima, prva na redu će biti crvena zvezda kao najtrofejniji klub u bivšoj državi...naravno o tome u idućem  postu koji ide jako skoro...

3 komentara:

  1. hvala..nadam se da će i ostati dobar :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdrav svima vama pozdrav. Zovem se Marie Alice, želim iskoristiti ovu sjajnu zlatnu priliku da dam opipljivo svjedočanstvo o tome kako sam nedavno primio zajam od 60000 eura. Prije sam nešto tražio zajam i oni su me kasnije prevarili. Pokušao sam ponovno i upoznao sam ženu poput mene koja mi je bila spremna i voljna pomoći da dobijem kredit uz kamatnu stopu od 2%. Rečeno mi je da je zajmodavac i žena kojoj vjerujem, pa sam odlučio kontaktirati s njom i dala mi je priliku da podnesem zahtjev za kredit od njene tvrtke koji sam lako dobio, ali objašnjenje je da sam svoj dobar kredit dobio dobro zdravlje i s manje stresa. Ako ste zainteresirani za zajam, možete joj se obratiti putem e-maila: (vladimirafinancialinvestment@gmail.com) (WhatsApp: +16014560144)

    OdgovoriIzbriši